معاون وزیر آموزش و پرورش: حتی یک دانش‌آموز در یک روستا نباید بدون معلم بماند-راهبرد معاصر
پاشیدن اسید به بدن سگ‌ها در بندرانزلی / اطلاعیه محیط زیست  بازداشت کلاهبرداران میلیاردی خرید اینترنتی و برنده شدن خودرو در زنجان در نوزدهمین جلسه رسیدگی به پرونده چای دبش چه گذشت؟ جولان ویروس آنفولانزا و کرونا در خراسان شمالی اعلام جرم علیه روسای چند اداره دولتی و کارمندان آنها /دستگیری یکی از روسای اتاق اصناف عضو شورای شهر: ۲۰ درصد از پله برقی‌های تهران خراب و از رده خارج هستند محمد درویش، فعال محیط زیست: ۸ درصد جنین‌ها در ایران به‌خاطر آلودگی شدید هوا مرده به دنیا می‌آیند «ویروس جدید چینی» به ایران رسید؟ / پاسخ وزارت بهداشت مدارس ابتدایی شهر و استان تهران فردا غیرحضوری شد هشدار افزایش آلودگی هوای تهران و کرج/ سواحل کشور طوفانی می‌شود مقتول پرونده محیط‌بان کرمانی افغانستانی است؟ گزینش بیش از ۲۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش بازداشت ماموران قلابی در کرج خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای فرهنگیان فاقد مسکن سرقت تریلی حامل ۸ دستگاه خودرو در نیشابور

معاون وزیر آموزش و پرورش: حتی یک دانش‌آموز در یک روستا نباید بدون معلم بماند

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه داشتن اول مهر آبرومندانه، به معنای شروع خوب است، گفت: حتی یک دانش‌آموز در یک روستا نباید بدون معلم بماند و مدیران و روسای نواحی و مناطق باید تدابیر لازم را در این خصوص بیندیشند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 14
کد خبر: ۲۵۷۲۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ قاسم احمدی لاشکی، شنبه، بیست و چهارم شهریور ماه در اجلاس مشترک ستاد پروژه مهر و مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان در محل باشگاه فرهنگیان تبریز، اظهار کرد: شروع خوب، پایان خوب را رقم می‌زند و اگر اول مهر به خوبی مدیریت شود، سال تحصیلی خوبی را سپری خواهیم کرد. وزارتخانه سناریو‌های مختلفی را طراحی کرده است و خرسندم که این سناریو در استان شما به خوبی و در بسیاری از شاخص‌ها بالاتر از میانگین کشوری پیش می‌رود و امید است تبریز و استان شما در این مورد به خصوص هم اولین بماند.

وی در ادامه، نیروی انسانی را مهم‌ترین اولویت پروژه مهر، عنوان کرد و با بیان اینکه هیچ کلاسی در اول مهر ماه نباید بدون معلم باشد، افزود: آزمون‌های دبیری، کیفیت‌بخشی و آموزگاری و اخذ مجوز‌های لازم در سال‌های گذشته جهت بهبود وضعیت و رفع مسائل و دغدغه‌های سال‌های گذشته بود.

وی به دنبال بازدید از چندین مدرسه در سطح شهر تبریز با هدف برآورد روند پیشرفت اهداف پروژه مهر در راستای بازگشایی مدارس، وضعیت مدارس این شهر را رضایت‌بخش دانست.

احمدی لاشکی در پایان با اشاره به برخی بروکراسی‌های پیچیده دست و پاگیر، خاطرنشان کرد: برخی تصمیمات، همکارانمان را از رسالت اصلی خود، یعنی تعلیم و تربیت، دور کرده است./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار